Thursday, January 31, 2008

Προετοιμασια για την ανοιξη


Βρηκα την ευκαιρια σημερα που τα σχολεια ειναι κλειστα και η μερα καλη και αρχισα την προετοιμασια για την ανοιξη. Ξεκινησα απο εκει που ειχα μεινει πριν 5 μηνες με τα πλαισια του τρυγου που ειχα αφησει εξω για να τα αδειασουν οι μελισσες και να τα καθαρισουν οπως λεμε και μετα να τα ξαναβαλω μεσα να ξαναγεμισουν οι κυψελες.

Δυστηχως εγινε 5 μηνες αργοτερα με καταστροφικα αποτελεσματα .

Συνεχισα με γενικες καθαριοτητες και κλαδεμα δεντρων και θαμνων που ειχαν μεγαλωσει και ενοχλουσαν τις κυψελες και μενα


Και εμφανιστηκαν σπασμενες πυλινες κυψελες απο την εποχη της γιαγιας



Παρατηρωντας τα δεντρα διαπιστωσα οτι φετος η χρονια ειναι πισω περιπου ενα μηνα .

Οι αμυγδαλιες μολις εχουν βγαλει μπουμπουκια και η ξυνιδα δεν εχει γεμισει ολα τα χωραφια να γινουν κατακιτρινα.

















4 comments:

chaniabee said...

Σχολειό πηγαίνεις ακόμα ή είσαι εκπαιδευτικός??τι ωραία πεζούλια είναι αυτά ?? παλιός μελισσόκηπος??? εσύ παρά είσαι φίλε μου μερακλης!!!

manos said...

Οχι πατριωτη δεν ειμαι εκπαιδευτικος,οι κορες μου πανε και μου μπλοκαρουν το προγραμμα μου με σχολεια και δραστηριοτητες.Ο μελισσοκηπος ειναι εκει πανω απο εκατο χρονια ειμαι πεμπτη γενεα εγω.Τα πεζουλια ειναι απο το 2004 που αποφασισα να ζωντανεψω παλι το μελισσοκηπο μετα απο το 1983 που ειχε καταστραφη τελειως απο τη βαροα και τα ψεκασματα για το δακο.

PanKok said...

Πολύ ωραία, Μάνο. Και με απίστευτη θέα!!!

İlhami Uyar said...

Dear Manos enviroment looks like very beaitifully olives trees ,colours hives.Everything perfecet.Have a succesuful beekeping and jobs.Best regards

Followers

About Me

My photo
ρεθυμνο, κρητη, Greece